Työnhakijalle

Oletko ollut pidempään poissa työelämästä ja mietit askelmerkkejä kohti avoimia työmarkkinoita tai vaikkapa koulutusta?

Tarvitsetko tukea omien vahvuuksien tunnistamisessa, kaipaat osaamisen kehittämistä tai kenties työnhakutaitojen treenausta?

Oksalle Ylimmälle- hanke tarjoaa työkokeilupaikkoja Teemana Muutos - TeeMu ry:n omassa toiminnassa ja työllistää palkkatuella sekä yhdistyksen että yhteistyötyönantajien tarjoamiin tehtäviin. Hankkeen tarjoamiin palveluihin kuuluu yksilö- ja ryhmävalmennus sekä esimerkiksi korttikoulutukset. Hanketyöskentelyn keskiössä on työelämävalmiuksien vahvistaminen sekä jatkopolun rakentaminen kohti avoimia työmarkkinoita, opiskelua tai muuta tilannettasi selkiyttävää ratkaisua kohti.

Kiinnostuitko?

Katso lisätietoja hankkeesta esitteestä sekä tällä hetkellä avoinna olevat työkokeilu- ja palkkatukipaikat täältä

Jos tällä hetkellä meillä ei ole avoinna tilanteeseesi sopivaa työtehtävää, mutta olisit kiinnostunut hankkeen toiminnasta, ota yhteyttä!

Kerromme hankkeen toiminnasta mielellämme sinulle lisää!

Oksalle Ylimmälle -hanke

Hankevastaava Asta Lahikainen